Josam Cam-aligner – מערכת כיוון פרונט
המכשיר כיוון פרונט הקומפקטי מאפשר לכולם לבצע כיוון פרונט עבור אוטובוסים משאיות ורכב כבד בקלות ובדיוק רב!
המכשיר מאפשר בדיקה של : Toe;זוויות תיבת ההגה, קמבר, אופסט, קסטר, KPI, toe in-toe out ועוד.
כיוון הפרונט נעשה ע"י מצלמה ייחודית (פטנט רשום) כאשר מרכז השאסי של הרכב משמש נקודת ייחוס.
הודות לטכנולוגית גלגול הרכב toe וקמבר ניתנים לבדיקה שהרכב במצב נסיעה, גלגול, אין צורך בהרמה הסרנים או הרכב ואין למעשה צורך בליפט!
טכנולוגית Wireless משמשת לשידור בין מרכיבי המערכת והמחשב. התוכנה הידידותית מדריכה את העובד לאורך כל מהלך המדידות ובסוף מדפיסה את כל הערכים שהתקבלו לאחר הכיוון.
עקרון המדידה והבדיקה:
Cam-aligner משתמשת בעיקרון קו המרכז כדי לקבוע את מיקום הסרנים ואת המקום היחסי בין כל גלגל לקו המרכזי של הרכב.
המערכת ערוכה למדידת רכבים מסחריים, משאיות, טריילרים, אוטובוסים וטנדרים גדולים.
הודות למערכת המדויקת ניתן גם לבדוק .(ACC (adaptive cruise control, את שאסי הרכב ואבחון מהיר.
המדידה מבוססת על תנועה אחידה ומתמשכת של הגלגלים מתנועה ישר לסיבוב מלא של ההגה ימינה ושמאלה וחזרה לנקודת ההתחלה.
במהלך הבדיקה הגיירו והאינקלונומטר הבנוי בתוך המכשיר משדרים את המידע לתוך המחשב אשר מחשב את הקסטר, KPI, וזוויות הסיבוב, כל ההליך לוקח כמה דקות בלבד!
מדוע צריך בכלל כיוון סרנים?
כאשר הסרנים מכוונים יש חסכון גדול בצריכת הדלק ובבלאי של הצמיגים, בו בזמן הבטיחות האקטיבית של הרכב עולה מאוד וגם הנוחות נסיעה.
זה מוביל לשיפור של איכות הסביבה ולרווחת כולם.
שיטת הגלגול
המדידה נעשית כאשר הרכב עומד על רצפת המוסך וסיבוב הגלגלים קדימה בחצי סיבוב והמצלמות מעבירות את המידע ישירות למחשב לפני הגלגול תוך כדי ולאחר הגלגול.
Toe וקמבר יופיעו מיד על המסך ומיידית אפשר לתקן תוך כדי הבדיקה.
גם האופסט וגם המחוץ מהרובע גם מוצגים מיידית.
אפשר להוסיף עוד 2 מכשירי מדידה ואז לבדוק את כל הסרנים בו זמנית!
לפרטים נוספים צרו עימנו קשר.